Щоб люди почули ваші слова, треба їм їх сказати. І не один раз.
Про це говорили на тренінгу з комунікації для карпатських установ, який організувало ФЗТ.
Розробка комунікаційних стратегій є одним із запланованих заходів, визначених у 5-річному плані заходів Проєкту організації території. Цей тренінг — перший крок до створення такої стратегії.
Директори та залучені до комунікації працівники навчалися визначати комунікаційні цілі для своєї установи та цільових аудиторій. А також — будувати плани реалізації цих цілей через конкретні активності, повідомлення, канали.
Запрошені експерти з комунікації, Світлана Блінова та Остап Процик, наголошують: діалог — це складно, але результативно, бо дає сталий результат. Також, підкреслив Остап, маркетинг і бізнес-інструменти можуть стати у пригоді природоохоронцям, якщо пам’ятати про інтереси іншої сторони.